• facebook
  • instagram
  • twitter
  • youtube
  • rss

Sinsay?

O nowej marce LPP trąbi się już od października. Kilka dni temu w warszawskiej kawiarni Lody na patyku firma zaprezentowała swoją nową markę, Sinsay. Która reklamuje się mottem I’m good but not an Angel. Grupą docelową marki są dziewczyny w wieku 16-19 lat. Klientki mogą liczyć na oryginalny mix różnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo. Znakiem rozpoznawczym marki są t-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także ciekawe akcesoria. Wszystkie te elementy zawiera kolekcja wiosna –lato 2013.

Spotkanie poprowadziła Patricia Kazadi, która miała na sobie t-shirt oraz parkę w panterkę z najnowszej kolekcji. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Maffashion, Tola Szlagowska, Marta Wierzbicka, Wojciech Grzybała, Robert Serek, Areta Szpura  i Karolina Słota z Local Heroes.

sinsay showroom 2

sinsay showroom 3

sinsay showroom

1sinsay

2sinsay

3sinsay

4sinsay

5sinsay

sinsay

Głównym celem spotkania była prezentacja kampanii towarzyszącej wprowadzeniu marki. Do zdjęć pozowały młode, obiecujące modelki – Julia Borawska i Krystyna Ziółek. Autorem zdjęć, które odbyły się w pięknych hiszpańskich plenerach jest  Karol Grygoruk. W projekcie udział brała również stylistka i blogerka Areta Szpura.

Pierwsze sklepy Sinsay otwarte będą już 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. W pierwszym półroczu 2013  w Polsce powstanie 30 sklepów marki, a do końca roku – kolejnych 20. W maju planowane jest również  otwarcie sklepu internetowego , co umożliwi zakup t-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów on-line.